Utan prickar!!!

Efter att ha sett det eventuella utbytesrummet med fonster at gatan, bestamde jag mej iaf for att behalla det lilla kyffe jag fick fran borjan. Det ar vart mycke att ha frukostrum och reception med personal dygnet runt bredvid sej.
Glomde den lilla sladden till kameran hemma sa ni far vanta med att se utsikten fran mitt nuvarande fonster. Hahaha

Vadret ar perfekt ga pa stan vader. Ingen sol men kanske 22-23 grader. Har faktiskt kommit lite regn oxa men nu har jag kopt paraflax av den typ tionde gatuforsaljaren som var pa mej. Han skulle plotsligt ha 5 euro nar alla andra i tva dar sagt 3 euro.
-No, no sa jag och gick.
-Aspetta, aspetta Signora.
Jag fick det for 3 plus att han beromde mej for att inte gatt med pa finten med 5 euro. Iaf verkade det sa, kan ju inte pasta att jag fatta allt han sa i overljudsfart…

Goa gubbar.

Ett svar to “Utan prickar!!!”

  1. FrkU Says:

    Buena Notte— eller nåt…

    tom här hemme utan dig….

Lämna en kommentar